ZARZĄDZANIE KLIENTEM KLUCZOWYM

Szkolenie dostarczające informacji, poparte praktycznymi rozwiązaniami dotyczącymi zarządzania klientami korporacyjnymi i nawiązywania z nimi dobrych relacji biznesowych, aby odnieść sukces.

  1. Definiowanie klientow kluczowych
  2. Plan strategiczny dla klientow kluczowych
  3. Narzędzia analizy porównawczej Benchmarking (Hotelligence, Raporty STR)
  4. Koło sprzedaży
  5. Klienci globalni i lokalni
  6. Requests for Proposals i plany cenowe
  7. Osobowości klientów
  8. Analiza SWOT w oczach klienta
  9. Idealny związek – znaczenie działań sprzedażowych (sales activities)
  10. Języki angielski i niemiecki w sprzedaży

Serdecznie zapraszam do kontaktu w celu poznania szczegółów ofertyaneta.ykema@hoteliart.com, tel. +43 (0) 664 960 8300.