SZKOLENIE SPRZEDAŻOWE: REZERWACJA/RECEPCJA
Szkolenie dostarczające informacji, bazujące na praktycznych rozwiązaniach dotyczących pozyskiwania, zarządzania klientami i nawiązywania z nimi najlepszych relacji biznesowych, aby odnieść sukces. Podczas 2 dni warsztatowych uczestnicy mają okazję poznać techniki profesjonalnej rozmowy telefonicznej, aktywnego słuchania jak również niezapomnianych inspekcji hotelowych (Site Inspections).
- DESIRED GUEST EXPERIENCE
- SZTUKA SPRZEDAŻY
- REZERWACJA/ RECEPCJA – CODZIENNA PRACA
- PODRÓŻ GOŚCIA
- TO TY MOŻESZ OCZAROWAĆ KLIENTA
- RECEPCJA – DAILY WORK / CODZIENNA PRACA
- ETYKIETA TELEFONICZNA:
- Kultura rozmowy przez telefon
- Meet your guest
- Formułowanie oferty
- Programy lojalnościowe
- Potwierdzenie rezerwacji
- Coss Selling & Upselling
- Unikalna Wartość Sprzedażowa
- Zażalenia przez telefon
- Dos and Don’ts przez telefon
- EMAIL: Rozkład, Informacje, Język
- PERFEKCYJNA SITE INSPECTION
- Rerezwacja/Recepcja to też sprzedaż!
- ĆWICZENIA PRAKTYCZNE po angielsku lub/i po niemiecku
Serdecznie zapraszam do kontaktu w celu poznania szczegółów oferty: aneta.ykema@hoteliart.com, tel. +43 (0) 664 960 8300.