SITE INSPECTIONS – INSPEKCJE HOTELU

Jest tylko jedna szansa na zrobienie pierwszego wrażenia. Jak zachwycić gościa by wybrał własnie Twój hotel spośród wielu innych? Co tak na prawdę odróżnia Twój hotel od konkurencji? Spacerując po hotelu z gościem, sprzedajemy nie tylko jego wnętrza czy ofertę noclegowo-konefrencyjną, lecz co ważniejsze jego unikatowość, niepowtarzalną atmosferę w nim panującą oraz pasję i zaangażowanie jego zespołu.

  1. Każdy hotel ma swoją opowieść
  2. Potęga informacji o kliencie kluczem do sukcesu
  3. Znajomość produktu: Wiedz co sprzedajesz
  4. Moc aktywnego słuchania i zadawania pytań
  5. Sprzedajemy rozwiązanie, nie produkt
  6. Value Proposition & Pain Relievers
  7. Oferta, Follow up i zamknięcie umowy
  8. Języki angielski i niemiecki podczas inspekcji hotelu

Serdecznie zapraszam do kontaktu w celu poznania szczegółów ofertyaneta.ykema@hoteliart.com, tel. +43 (0) 664 960 8300.