RECEPCJA, SERCEM HOTELU
Recepcja jest pierwszym i ostatnim miejscem kontaktu z gościem.
Rola recepcji nie organicza się tylko do współpracy z innymi działami jak rezerwacja czy służba pięter. Najważniejszy jest proces powitania w recepcji. Pierwsze wrażenie to najlepsze wrażenie, które Gość powinien odczuć już podczas powitania. Kilka osobistych cech, takich jak cierpliwość, uczynność, ale również otwartość i empatia, powinny być częścią osobowości pracowników recepcji.
- DESIRED GUEST EXPERIENCE
- Kto jest naszym Gościem
- Podróż Gościa do hotelu
- USP’s
- Słuchaj swoich Gości aby stworzyć niezapomniane wrażenia
- Więź emocjonalna z Gościem
- GOŚCIOLOGIA według Walta Disney’a
- RECEPCJA & OBSŁUGA GOŚCIA
- Recepcja, sercem hotelu
- Site Inspection
- Przyjmowanie skarg / Complaint Management
- Trudny gość
- Ćwiczenia praktyczne po angielsku i/lub niemiecku
Serdecznie zapraszam do kontaktu w celu poznania szczegółów oferty: aneta.ykema@hoteliart.com, tel. +43 (0) 664 960 8300.