RECEPCJA, SERCEM HOTELU

Recepcja jest pierwszym i ostatnim miejscem kontaktu z gościem.

Rola recepcji nie organicza się tylko do współpracy z innymi działami jak rezerwacja czy służba pięter. Najważniejszy jest proces powitania w recepcji. Pierwsze wrażenie to najlepsze wrażenie, które Gość powinien odczuć już podczas powitania. Kilka osobistych cech, takich jak cierpliwość, uczynność, ale również otwartość i empatia, powinny być częścią osobowości pracowników recepcji.

  1. DESIRED GUEST EXPERIENCE
  • Kto jest naszym Gościem
  • Podróż Gościa do hotelu
  • USP’s
  • Słuchaj swoich Gości aby stworzyć niezapomniane wrażenia
  • Więź emocjonalna z Gościem
  • GOŚCIOLOGIA według Walta Disney’a
  1. RECEPCJA & OBSŁUGA GOŚCIA
  • Recepcja, sercem hotelu
  • Site Inspection
  • Przyjmowanie skarg / Complaint Management
  • Trudny gość
  • Ćwiczenia praktyczne po angielsku i/lub niemiecku

Serdecznie zapraszam do kontaktu w celu poznania szczegółów ofertyaneta.ykema@hoteliart.com, tel. +43 (0) 664 960 8300.