MICE – SZTUKA SKUTECZNEJ SPRZEDAŻY I OBSŁUGI GOŚCIA KONFERENCYJNEGO
Każda rozmowa telefoniczna z klientem daje niezwykłą możliwość przyczynienia się do rozwoju hotelu. Dlatego odpowiednie przygotowanie, to pierwszy krok do udanej sprzedaży MICE.
Każdy może sprzedwać z uśmiechem. Nie tylko wiedza o hotelu, ale także osobowość pracownika jest kluczem do sukcesu. Obsługa gościa konferencyjnego nie kończy się na podpisaniu umowy. Zgodna współpraca działów operacyjnych zaangażowanych w organizację oraz sprawne przeprowadzenie konferencji decydują o zadwoleniu gościa, a w rezultacie zwiększeniu przychodów.
- Strategia i komunikacja jako główne aspekty sprzedaży eventowej (MICE)
- Ty – Ekspert
- Sprzedaż przez telefon
- Aktywne słuchanie
- Zapytanie ofertowe- fazy konwersacji
- Rezerwacja eventu – Sprzedaż usług i opis rezerwacji
- Upselling – Techniki sprzedaży
- Porozmawiajmy o cenie …
- WIIFM – What’s in it for me – wartość dodana dla klienta
- Po podpisaniu umowy:
- Znaczenie dobrze napisanej Funkcji/BIO
- Function Meeting
- W dniu konferencji
- Exit interview
- Języki angielski i niemiecki w sprzedaży MICE
Serdecznie zapraszam do kontaktu w celu poznania szczegółów oferty: aneta.ykema@hoteliart.com, tel. +43 (0) 664 960 8300.