MICE – SZTUKA SKUTECZNEJ SPRZEDAŻY I OBSŁUGI GOŚCIA KONFERENCYJNEGO

Każda rozmowa telefoniczna z klientem daje niezwykłą możliwość przyczynienia się do rozwoju hotelu. Dlatego odpowiednie przygotowanie, to pierwszy krok do udanej sprzedaży MICE.

Każdy może sprzedwać z uśmiechem. Nie tylko wiedza o hotelu, ale także osobowość pracownika jest kluczem do sukcesu. Obsługa gościa konferencyjnego nie kończy się na podpisaniu umowy. Zgodna współpraca działów operacyjnych zaangażowanych w organizację oraz sprawne przeprowadzenie konferencji decydują o zadwoleniu gościa, a w rezultacie zwiększeniu przychodów.

  1. Strategia i komunikacja jako główne aspekty sprzedaży eventowej (MICE)
  2. Ty – Ekspert
  3. Sprzedaż przez telefon
  4. Aktywne słuchanie
  5. Zapytanie ofertowe- fazy konwersacji
  6. Rezerwacja eventu – Sprzedaż usług i opis rezerwacji
  7. Upselling – Techniki sprzedaży
  8. Porozmawiajmy o cenie …
  9. WIIFM – What’s in it for me – wartość dodana dla klienta
  10. Po podpisaniu umowy:
    • Znaczenie dobrze napisanej Funkcji/BIO
    • Function Meeting
    • W dniu konferencji
    • Exit interview
  11. Języki angielski i niemiecki w sprzedaży MICE

Serdecznie zapraszam do kontaktu w celu poznania szczegółów ofertyaneta.ykema@hoteliart.com, tel. +43 (0) 664 960 8300.