CZY TWÓJ HOTEL JEST GOTOWY NA GOŚCIA MILLENNIAL?

Wielu z nas definiuje Millennialsów jako młodych ludzi chodzących z oczami i rękami przyklejonymi do smartfonów, ledwo zauważających otaczający ich świat. Lecz jednak kiedy któraś z tych osób planuje wakacje lub rezerwuje podróż służbową, wrażenie, jakiego doznaje podczas wyszukiwania hotelu na smartfonie, będzie miało kluczowe znaczenie podczas procesu decyzyjnego.

Nie zdajemy sobie sprawy z tego, że ten segment gościa hotelowego przyczynia się w ogromnym stopniu do zwiększenia ilości rezerwacji bezpośrednio poprzez stronę internetową hotelu.

To szkolenie odsłania potrzeby, motywacje i wymagania gości pokolenia Millennials, stanowi jdnocześnie drogowskaz dla hoteli chcących pozyskać gościa lub pracownika Millennial. 

  1. Tendencje w dokonywaniu rezerwacji
  2. Wymagania Millennialsów
  3. Pokój
  4. Komunikacja marketingowa
  5. F&B
  6. Wyjątkowe wrażenia hotelowe / tangible experience
  7. Moc mediów społecznościowych
  8. HR
  9. Corporate Social Responsibility
  10. Value for price

Serdecznie zapraszam do kontaktu w celu poznania szczegółów ofertyaneta.ykema@hoteliart.com, tel. +43 (0) 664 960 8300.