CZY TWÓJ HOTEL JEST GOTOWY NA GOŚCIA MILLENNIAL?
Wielu z nas definiuje Millennialsów jako młodych ludzi chodzących z oczami i rękami przyklejonymi do smartfonów, ledwo zauważających otaczający ich świat. Lecz jednak kiedy któraś z tych osób planuje wakacje lub rezerwuje podróż służbową, wrażenie, jakiego doznaje podczas wyszukiwania hotelu na smartfonie, będzie miało kluczowe znaczenie podczas procesu decyzyjnego.
Nie zdajemy sobie sprawy z tego, że ten segment gościa hotelowego przyczynia się w ogromnym stopniu do zwiększenia ilości rezerwacji bezpośrednio poprzez stronę internetową hotelu.
To szkolenie odsłania potrzeby, motywacje i wymagania gości pokolenia Millennials, stanowi jdnocześnie drogowskaz dla hoteli chcących pozyskać gościa lub pracownika Millennial.
- Tendencje w dokonywaniu rezerwacji
- Wymagania Millennialsów
- Pokój
- Komunikacja marketingowa
- F&B
- Wyjątkowe wrażenia hotelowe / tangible experience
- Moc mediów społecznościowych
- HR
- Corporate Social Responsibility
- Value for price
Serdecznie zapraszam do kontaktu w celu poznania szczegółów oferty: aneta.ykema@hoteliart.com, tel. +43 (0) 664 960 8300.