SZKOLENIA
Hoteliart, to szeroka oferta profesjonalnych szkoleń dla hoteli
Najcenniejszym kapitałem są ludzie. W kontekście globalnej konkurencji i szybkich zmian szkolenie personelu ma zasadnicze znaczenie. Każdy menedżer powinien być w stanie przyciągnąć wykwalifikowany i zdolny personel, aby wykorzystać jego umiejętności w osiąganiu celów organizacyjnych. Szkolenie pracowników jest ważną częścią zarządzania zasobami ludzkimi, w celu poprawy wydajności pracowników, odpowiednio pomaga lepiej wykorzystać ich umiejętności i specjalizację w ich pracy.
Przykładowe szkolenia, które swoją tematyką obejmują następujące zagadnienia:
- Challenger Sale
- Leadership – Szkolenia Menadżerskie:
- Coaching jako narzędzie efektywnego zarządzania pracownikiem
- From ME to WE
- Czy Twój hotel jest gotowy na gościa Millennial?
- Guest Experience
- MICE – sztuka skutecznej sprzedaży i obsługi gościa konferencyjnego
- Negocjacje w sprzedaży – potęga informacji i przygotowania
- Recepcja, sercem hotelu
- Site Inspections – Inspekcje hotelu
- Szkolenie sprzedażowe: rezerwacja/recepcja
- Zarządzanie klientem kluczowym
Serdecznie zapraszam do kontaktu w celu poznania szczegółów oferty: aneta.ykema@hoteliart.com, tel. +43 (0) 664 960 8300.