Hoteliart - szkolenia & consulting z pasją

„Hotel jest jak piękny teatr tworzony przez aktorów, którzy grają swoje role. Każdy z nich przyczynia się do jego świetności.”Aneta Ykema

COACHING

Najbardziej indywidualne narzędzie rozwoju osobistego. Zajmowanie się prawdziwymi tematami i odkrywanie martwych punktów jest niezbędne, aby w idealny sposób wykorzystać własne zasoby i osiągnąć nowy poziom.

CONSULTING

Udzielanie profesjonalnych porad, ze szczególnym uwzględnieniem sprzedaży, marketingu i MICE, inwestorom lub osobom zainteresowanym wejściem do branży hotelarskiej, a także wspieranie działających hoteli. Consulting dostosowany do indywidualnych potrzeb, oparty na historii i przekazie Państwa marki, wartościach i misji hotelu, tak by zapewnić przewagę konkurencyjną, zwiększyć rentowność, a gościom zapewnić najwyższą jakość – Guest Experience.

SZKOLENIA

Szkolenia oferowane przez Hoteliart dotykają każdego aspektu hotelarstwa. Wierzę, że dobre hotelarstwo to prawdziwa sztuka – uczę jak stać się w niej mistrzem.

SZKOLENIA

Goście hotelowi oczekują doskonałej obsługi świadczonej przez wysoko wyszkolony i profesjonalny zespół. Skuteczne szkolenie może pomóc w tworzeniu spójności wśród pracowników. Kluczem do sukcesu jest utrzymanie wyjątkowego doświadczenia gości (Guest Experience). Zbudowanie kompleksowego programu szkoleniowo-rozwojowego dla Państwa pracowników zwiększa szanse na zapewnienie niezapomnianej obsługi gości, przekraczającej ich oczekiwania. Dowiedz się więcej >>

CONSULTING

Najważniejszym aspektem dobrego doradztwa hotelowego jest wieloletnie doświadczenie, z którym wiąże się zarówno działalność hotelarska, jak i biznes w ogóle, wysoko ceniące międzynarodową wiedzę. Zadaniem konsultanta jest profesjonalna ocena sytuacji i działanie w najlepszym interesie klienta. Dowiedz się więcej >>

COACHING

Stworzenie skutecznego programu coachingowego wzmocni i zmotywuje zespół. To elastyczny proces dostosowany do Państwa potrzeb, skupiony na utrwalaniu kultury uczenia się i rozwoju zawodowego. Dowiedz się więcej >>

Dlaczego HOTELIART?

CONSULTING

  • Rozwiązania szyte na miarę
  • Wspaniała możliwość rozwoju
  • Definiowanie właściwej koncepcji hotelu
  • Opracowywanie rozwiązań dla dowolnego scenariusza
  • Określenie odpowiedniego celu i strategii działania
  • Optymalne prowadzenie projektu

COACHING

  • Integralna część szkolenia i consultingu (różne poziomy)
  • Praca nad umiejętnościami przywódczymi (Leadership)
  • Określenie misji, celów i zadań hotelu
  • Ocena aktualnej sytuacji
  • Określenie potrzeb szkoleniowych i operacyjnych
  • Poprawa wydajności pracy
  • Rozwijanie motywacji pracowników

 

SZKOLENIA

  • Szkolenia zbudowane i napisane zgodnie z wartościami i misją hotelu / sieci
  • Warsztaty oparte na ciekawych studiach przypadku (Case Studies)
  • Sprawdzone rozwiązania codziennych wyzwań
  • Szczegółowy raport po szkoleniu z propozycją rozwoju
  • Kontrole jakości
  • Doradztwo poszkoleniowe – Follow Up
Wszyscy chcemy być traktowani jak VIP – to jest w naszej naturze. Kiedy myślimy o ulubionej restauracji, większość z nas prawdopodobnie przypomni sobie miejsce, gdzie jedzenie jest dobre a obsługa niezapomniana. Lubimy iść do miejsca, w którym czujemy się wyjątkowi.

Goście wybierają hotele w podobny sposób. Wybierają konkretny hotel, ponieważ czują się naprawdę mile widziani.

„Ludzie mogą zapomnieć o tym, co powiedziałeś, mogą nawet zapomnieć o tym, co zrobiłeś, ale nigdy nie zapomną, jak sprawiłeś, że się czują” (Maya Angelou).

Mag. Aneta Ykema, MBA

Managing Director

Referencje

Aneta Ykema - hotelarstwo, moja pasja

Założycielka i Managing Director firmy Hoteliart, która oferuje szkolenia oraz coaching, oparte na ugruntowanej wiedzy i kilkunastoletnim międzynarodowym doświadczeniu hotelarskim. Coaching jest integralną częścią każdego szkolenia, które może być na Państwa życzenie przeprowadzone w języku: polskim, angielskim lub niemieckim.

Hotelarz z pasją i 15 letnim międzynarodowym doświadczeniem zawodowym zdobytym w prestiżowych sieciach hotelowych, takich jak: Best Western, Orbis, Small Luxury Hotels, Accor Hotels, Lindner Hotels AG, InterContinental Hotels Group w Stanach Zjednoczonych, Niemczech, Austrii i Polsce.

Ekspertka w dziedzinie sprzedaży, zarządzania kluczowym klientem (Key Account Management) oraz MICE (Meetings, Incentives, Conference, Events). Zarządzała wiodącymi klientami korporacyjnymi oraz rządowymi (Ambasady, Delegacja Unii Europejskiej przy ONZ, OSCE – Organizacja Bezpieczeństwa i Współpracy w Europie) w Wiedniu reprezentując sieć hotelową IHG z ramienia hotelu InterContinental Vienna.

Absolwentka studiów magisterskich na wydziale hotelarstwa, na Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu oraz MBA ze specjalizacjami Hotel & Tourism Development oraz Real Estate Development wiedeńskiego uniwersytetu MODUL.

Certyfikowany trener hotelowy „Train the trainer“. Posiadaczka licznych wyróżnień i certyfikatów: Accor Academie „Sprzedaż MICE“, IFH – Ispirations For Hospitality: „Zarządzanie hotelowe w oparciu o USALI”, „Effective Leadership”, „Coaching jako narzędzie zarządzania”.

Informacje kontaktowe

BIURO

Frimmelgasse 33, 1190 Wiedeń, Austria

TELEFON

+43 (0) 664 960 8300