Z przyjemnością rekomenduję firmę HOTELIART reprezentowaną przez Panią Anetę Ykema.
Pani Aneta przeprowadziła szkolenie z obsługi Gościa oraz Guest Experience dla pracowników Restauracji, Baru oraz Recepcji hoteli BW Edison oraz Liberte 33 – BW Premier Collection. Szkolenie obejmowało następujące zagadnienia:
Guest experience jako podstawa najwyższej obsługi gościa w hotelu:
- Umiejętność rozpoznawania potrzeb gości i nawiązywanie relacji z nimi.
- Kreowanie wartości dodanej dla gościa i ukierunkowana sprzedaż.
- Płynna kominikacja: z gościem i pomiedzy zespołami.
- Personalizacja i indywializacja relacji z gościem.
- Znaczenie empatii oraz Guest Experience w kontakcie z gościem.
- Uśmiech, empatia, budowanie zaufania
Szkolenie zostało przeprowadzone w sposób bardzo profesjonalny, z dużym naciskiem na najwyższą jakość obsługi Gościa w hotelu.
Pani Aneta posiada nie tyllko wieloletnią, międzynarodową wiedzę fachową ale przede wszystkim pasję do hotelarstwa.