Zapraszamy do zapoznania się z serią artykułów „Gest experience” autorstwa Anety Ykema, Managing Director w Hoteliart, które ukazały się na łamach magazynu „Świat Hoteli”.
Pierwszy artykuł dostępny jest tutaj: „Guest experience a kultura firmy” >>
Guest Experience a kultura firmy to dostarczanie tzw. „złotych momentów” gościom, czyli takich wrażeń i doświadczeń, które sprawią, że ich pobyt w hotelu będzie niezapomniany. Złoty moment ma miejsce za każdym razem, gdy pracownik, zespół lub cała firma zbliża się okazji, aby zapewnić gościom wyjątkową obsługę. Te momenty nie ograniczają się do przesadnych akcji. Obejmują również codzienną pracę.
Drugi artykuł, „Przekuć w sukces”, znajdą Państwo pod tym odnośnikiem >>
Rynki na całym świecie powoli otwierają się ponownie pomimo trwającego nafdal kryzysu. Trendy w popycie gości po pandemii COVID-19 stają się coraz bardziej widoczne dla hoteli i kurortów. Gracze z branży stoją w obliczu ogromnej niepewności, a sytuacja jest jeszcze trudniejsza, ponieważ nie wiadomo jeszcze, kiedy kryzys definitywnie się skończy. Niezbędne jest pozytywne myślenie i przygotowanie do przyszłego ożywienia rynku. Ale jak będzie wyglądał krajobraz hotelu, kurortu i miejsca docelowego po zakończeniu epidemii? W jaki sposób właściciele i operatorzy mogą przygotować się na rozpoczęcie od nowa?
Trzeci z serii artykułów, „Guest experience a koronawirus”, dostępny jest na platformie Issuu >>
Guest Experience to tzw. „złote momenty” (…) ale też bycie autentycznym szczególnie w trudnych momentach, w sytuacjach kryzysowych i nieoczekiwanych, jak epidemia koronawirusa. Teraz goście potrzebują więcej atencji, niż kiedykolwiek.