Negocjacje w sprzedaży – potęga informacji i przygotowania

Negocjacja jest mieszaniną synergią przygotowań, taktyki i strategii ustalonych we właściwy sposób, i jak się okazuje, bardzo skutecznym narzędziem w każdym biznesie. Siła w negocjacjach polega na wykorzystaniu zasobów, które się ma do dyspozycji, aby wpłynąć na inne okoliczności. Trudno jest być negocjatorem, ponieważ możemy myśleć, że mamy bardzo silną pozycję, po czym się okazuje, że druga strona ma relatywnie silniejszą.

Negocjacje wygrywają głównie przy stole przygotowawczym, a nie przy stole negocjacyjnym. Dlatego tak ważne jest poznanie klienta, z którym negocjujemy. Innymi słowy – odrobienie pracy domowej.

Ten kurs jest przeznaczony dla zespołów sprzedażowych, w jaki sposób radzić sobie z negocjacjami w sprzedaży. Uczestnicy dowiedzą się o znaczeniu przygotowywania do negocjacji i jej stylów, ale także zrozumieją sens poświęcenia czasu na burzę mózgów i określenie właściwych pytań, które okażą się pomocne w kreowaniu nowych pomysłów.

  • Negocjator – kto to jest?
  • Zdefiniuj swoje DNA sprzedaży
  • Zestaw narzędzi negocjatora:
    • Przygotowanie przed sprzedażą i ustalanie celów
    • Strategia
    • Style negocjacyjne a osobowości klienta
    • Porozumiewanie się
  • Fazy i taktyki negocjacji
  • Value Proposition- Propozycja Wartości
  • BATNA, Punkt Rezerwacji i ZOPA
  • Języki angielski i niemiecki w negocjacjach