MICE – sztuka skutecznej sprzedaży i obsługi gościa konferencyjnego

Każda rozmowa telefoniczna z klientem daje niezwykłą możliwość przyczynienia się do rozwoju hotelu. Dlatego odpowiednie przygotowanie, to pierwszy krok do udanej sprzedaży MICE.

Każdy może sprzedwać z uśmiechem. Nie tylko wiedza o hotelu, ale także osobowość pracownika jest kluczem do sukcesu. Obsługa gościa konferencyjnego nie kończy się na podpisaniu umowy. Zgodna współpraca działów operacyjnych zaangażowanych w organizację oraz sprawne przeprowadzenie konferencji decydują o zadwoleniu gościa, a w rezultacie zwiększeniu przychodów.

  • Strategia i komunikacja jako główne aspekty sprzedaży eventowej (MICE)
  • Ty – Ekspert
  • Sprzedaż przez telefon
  • Aktywne słuchanie
  • Zapytanie ofertowe- fazy konwersacji
  • Rezerwacja eventu – Sprzedaż usług i opis rezerwacji
  • Upselling – Techniki sprzedaży
  • Porozmawiajmy o cenie …
  • WIIFM – What’s in it for me – wartość dodana dla klienta
  • Po podpisaniu umowy:
    • Znaczenie dobrze napisanej Funkcji/BIO
    • Function Meeting
    • W dniu konferencji
    • Exit interview
  • Języki angielski i niemiecki w sprzedaży MICE