Czy Twój hotel jest gotowy na gościa Millennial?

Wielu z nas definiuje Millennialsów jako młodych ludzi chodzących z oczami i rękami przyklejonymi do smartfonów, ledwo zauważających otaczający ich świat. Lecz jednak kiedy któraś z tych osób planuje wakacje lub rezerwuje podróż służbową, wrażenie, jakiego doznaje podczas wyszukiwania hotelu na smartfonie, będzie miało kluczowe znaczenie podczas procesu decyzyjnego.

Nie zdajemy sobie sprawy z tego, że ten segment gościa hotelowego przyczynia się w ogromnym stopniu do zwiększenia ilości rezerwacji bezpośrednio poprzez stronę internetową hotelu.

To szkolenie odsłania potrzeby, motywacje i wymagania gości pokolenia Millennials, stanowi jdnocześnie drogowskaz dla hoteli chcących pozyskać gościa lub pracownika Millennial. 

  • Tendencje w dokonywaniu rezerwacji
  • Wymagania Millennialsów
  • Pokój
  • Komunikacja marketingowa
  • F&B
  • Wyjątkowe wrażenia hotelowe / tangible experience
  • Moc mediów społecznościowych
  • HR
  • Corporate Social Responsibility
  • Value for price