Guest Experience i COVID-19

  Customer Experience to tzw. złote momenty, niezapomniane wrażenia, informowanie gości ale też bycie autentycznym szczególnie w trudnych momentach, w sytuacjach kryzysowych i nieoczekiwanych, jak COVID-19.  Teraz goście potrzebują więcej atencji, niż kiedykolwiek.   Kiedyś Customer Experience było jedynym sposobem na wyróżnienie marki wśród morza identyczności. Teraz wyzwaniem jest nie tylko wyróżnienie się, ale także…

Details

Guest Experience

Dostarczanie tzw. złotych momentów gościom, czyli takich wrażeń i doświadczań, które sprawią, że ich pobyt w hotelu będzie niezapomniany. Złoty moment ma miejsce za każdym razem, gdy pracownik, zespół lub cała firma zbliża się do okazji, aby zapewnić gościom wyjątkową obsługę. Te momenty nie ograniczają się do przesadnych akcji. Obejmują one również codzienną pracę. Zdecydowana…

Details

W jaki sposób budować pozytywne doświadczenie klienta w ramach procesu sprzedażowego?

Firma nie może istnieć bez klientów, hotel nie może istnieć bez gości, dlatego pozyskiwanie nowych klientów, a co ważniejsze, utrzymywanie tych dotychczasowych decyduje o sukcesie dzisiejszej sprzedaży. Customer experience, to wszystkie doświadczenia zebrane przez klienta przed i podczas procesu zakupowego oraz po jego dokonaniu. Wrażenia jakich doznajemy np. podczas rozmowy negocjacyjnej z przedstawicielem handlowym oferującym…

Details

Prezentacja oferty według zasady kontrastu

Reguła kontrastu jest często wykorzystywana zarówno w marketingu, jak i w sprzedaży, aby wpłynąć na postrzeganie produktów przez klientów. Na czym polega i jaką rolę odgrywa w procesie sprzedażowym? Na co zwrócić uwagę podczas prezentacji oferty z zastosowaniem tej zasady? O tym w artykule. Niejednego z nas rozbolała głowa podczas oddawania samochodu do przeglądu technicznego,…

Details