„KOBIETA W HOTELU” – jedyna taka konferencja w Polsce – bilety już dostępne!

„KOBIETA W HOTELU” to pierwsze w naszym kraju branżowe wydarzenie dotyczące nowoczesnego hotelarstwa, ze szczególnym uwzględnieniem roli kobiety jako pracownika w branży hotelarskiej oraz kobiety jako gościa hotelowego (biznes, życie prywatne: mama, właścicielka zwierzaka). Pełny program konferencji wraz z prelegentami dostępny jest tutaj >> Bilety do nabycia na stonie Evenea: Konferencja Kobieta w Hotelu >> Dzięki warsztatom,…

Details

Konferencja „Kobieta w hotelu”

KOBIETA W HOTELU to niezwykłe wydarzenie skierowane do wszystkich pracowników w branży hotelarskiej: CEO, top menedżerów, kierowników zarzadzających, personelu podstawowego oraz wszystkich partnerów biznesowych i agencji współpracujących z branżą. Podczas warsztatów poznasz i zrozumiesz, przed jakimi wyzwaniami stoją kobiety zatrudnione w hotelu oraz czego oczekują od swojego pracodawcy.  W jaki sposób budować zespoły projektowe? Jaka…

Details

W jaki sposób budować pozytywne doświadczenie klienta w ramach procesu sprzedażowego?

Firma nie może istnieć bez klientów, hotel nie może istnieć bez gości, dlatego pozyskiwanie nowych klientów, a co ważniejsze, utrzymywanie tych dotychczasowych decyduje o sukcesie dzisiejszej sprzedaży. Customer experience, to wszystkie doświadczenia zebrane przez klienta przed i podczas procesu zakupowego oraz po jego dokonaniu. Wrażenia jakich doznajemy np. podczas rozmowy negocjacyjnej z przedstawicielem handlowym oferującym…

Details

Prezentacja oferty według zasady kontrastu

Reguła kontrastu jest często wykorzystywana zarówno w marketingu, jak i w sprzedaży, aby wpłynąć na postrzeganie produktów przez klientów. Na czym polega i jaką rolę odgrywa w procesie sprzedażowym? Na co zwrócić uwagę podczas prezentacji oferty z zastosowaniem tej zasady? O tym w artykule. Niejednego z nas rozbolała głowa podczas oddawania samochodu do przeglądu technicznego,…

Details